10 července 2007

Kréta


Kde najít čas na zpracování fotografií?

Tak alespoň jednoho potápěče!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jé ta je pěkná!!! Čím je to Martine foceno???

Kdysi jsem koketoval s myšlenkou na zakoupení podvodního pouzdra, ale po letmém seznámení s cenami jsem si řekl, že je ještě spousta věcí na souši, které mohu fotit i bez pouzdra :-)

A ostatní jsou taky tak vydařené? Tak šup s nimi na web!

Martin řekl(a)...

Budeš se divit, ale je to obyčejný a zastaralý Olympus mju 400D, který jsem koupil v bazaru a pouzdro Olympus, které je díky zastaralosti slevněné.
Snímal jsem sám na délku ruky, protože fotografa dělá jen jeho oko. Všichni další z party fotili nepoužitelně.
Stále ale platí, že buď se člověk potápí a pozoruje nebo potápí a fotografuje - nejde to dobře dohromady.

Anonymní řekl(a)...

No ale vypadá to ozaj dobre!

"...Stále ale platí, že buď se člověk potápí a pozoruje nebo potápí a fotografuje - nejde to dobře dohromady..."

Můj bratr je kameraman a má spešl zkoužky na podvodní natáčení a tvrdil mi totéž...

Říkal, že nejvíc průšvihů je když se člověk nesoustředí furt na 100%...