06 dubna 2006

Sportem ku zdraví


V těchto místech měly být pyšné obrázky z jižních krajů. Místo třídění vzpomínek zpytuji svědomí. Ke klidu nepřispívá ani domácí sýček se svojí obehranou písní: "Já ti to říkala, že už nejsi žádný mladík, měl byses šetřit!"
Po posledním dni potápění mě začaly současně pobolívat pravé koleno a levý kotník. Do rána jsem bolesti v kloubech vyležel a tak jsem vyrazil na výlet do nitra Sinaie, na skalnaté kaňony. Netušil jsem, podle popisu trasy, že součástí je čtyřhodinová (2x2) cesta jemným pískem ve vysoké nadmořské výšce, kombinovaná horolezeckými výstupy pískovcovými skalními štěrbinami. Při tom jsem si končetiny zrasoval úplně, ale stále jsem se ještě pohyboval. I večer domů jsem dojel.
Zvládl jsem i zpáteční cestu auty, letadlem, vlaky a pěšky se svým 32 kg vakem a 10kg taškou s foťáky a počítači. Teprve láskyplná péče a odborné zdravotnictví ze mě udělala mrzáka se sádrou. Dnes už snad chodící.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím. To pomalu vypadá, jako bys hnusně prošvihnul deko. Snad bude bez následků. Protože dobře připravený ponor, v klidu, žádný extrém, když nehoníš hloubku a nemusíš hrabat v proudu, je relax. Co fotky ? Budou ? Jsem moc zvědavý. Já pustil už zaplacenou dovolenou kvůli práci. St Johns reef. A představ si, že se podívali i k Somálsku. Žraloci snad všichni. Útesoví, dlouhoploutví, hedvábní, kladivouni, velrybí. Pořídil jsem si kvůli tomu sedmimego. Ach jo. Snad budu mít ještě příležitost. sveck na volném. A ministerští úředníci cestují do sakramordiíza státní peníze. Prý vozí spisy. A ty důležité konference o justici. Uvidíme, jakým přínosem budou zkušenosti třeba z Kataru....