02 prosince 2006

Jarmek

Valašskokloboucký mikulášský jarmek proběhl za ještě většího zájmu návštěvníků než vloni, i když se zdálo nemožné, aby se do připravených prostor a na náměstí vešlo více lidí. K našemu zármutku jsme se museli letos obejít bez vnučky, pro kterou jsme měli nachystaný úbor malého čertíka. Tak se, Natálko, rychle uzdrav!
Letos byla po dlouhé době otevřena k návštěvě věž kostela. Kromě své výšky nad městem je navíc i jednou z nejstarších stavebních památek města. Návštěvu jsme absolvovali dnes dvakrát, jednou po ránu s čerstvýma nohama a podruhé v poledne. Vylezl jsem si až do prostoru se zvony a přežil s několika odvážlivci celé polední zvonění všech čtyř zvonů.
Zážitků i setkání bylo hrozně moc, nebudu popisovat, kdo všechno se kolem náměstí i jarmeku pohyboval. Je-li na to někdo z čtenářů zvědavý, může se za rok sám přijet podívat.
Závršácký pěvecký sbor "Mužáci" byl společně s dračkami peří zase v Muzeu. Harmonikář s vozembouchistou se ale už od rána tak rozjeli, že místo folklóru zněly sálem "Děti z Pirea". Každoročně přítomný fujarista, píšťalkář a niněrista si v tom hluku ani nefouknul.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Martine, škoda že jsem se zase podíval pozdě...

Třeba příští rok!

Ta fotka se zvony je podařená - s jakým bleskem je to foceno?

Martin řekl(a)...

SB-800 Speedlight od Nikonu

Vítku, ty mašiny jsou chytrý jak prase - pořád ještě mají přede mnou náskok.

Příště to probereme osobně, čekal jsem od D 200 zázraky a ony se dostavily.

Martin řekl(a)...

A ten jarmek ti za rok, dá-li Pánbu, připomenu včas.

Anonymní řekl(a)...

Martine díky za info...

Konzultoval jsem to se svým kamarádem fotografem a ten mi SB-800 vřele doporučil, jen si nejsem jist, jak by to vypadalo - Nikon na Canonu :-)

Ale fotka je to opravdu hezká...

Anonymní řekl(a)...

Nechal jsem si naprogramovat zcela na míru Fotogalerii.

Kromě designu je nejdůležitější vlastností to, že se přes web rozhraní může najednou zadat až 50 fotek - tím se samozřejmě případná publikace fotek hodně urychlí.

Je to na www.riki.biz

Martin řekl(a)...

Vítku,
vypadalo by to, že sis pořídil něco opravdu dobrého.

Já nezačal ještě ani pořádně experimentovat s dálkovým bezdrátovým odpalováním, kde je estavěný blesk MASTER a SB-800 SLAVE.

Galerie pěkná, ale přivedl jsi mě přes ni na Vaňkovku - tam se musím příště při průjezdu podívat.